Kütahya'da çiftçilere 330 milyon liralık destek
Kütahya'da, 'Tarım Arazilerinin Kullanımının Etkinleştirilmesi' projesi kapsamında çiftçilere toplamda 330 milyon lira değerinde tohum, fidan ve gübre dağıtıldı. Kütahya Valisi Musa Işın, tarım alanında yapılan hizmetlerin önemine vurgu yaparak, gençlerin köylerde kalarak çiftçilik yapmalarını desteklediklerini belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?