Erzurum Valisi Mustafa Çiftçi'den Engelliler Günü Mesajı
Son Dakika Logo
03.12.2023 12:16
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Erzurum Valisi Mustafa Çiftçi'den Engelliler Günü Mesajı

Erzurum Valisi Mustafa Çiftçi, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Vali Çiftçi, engelli vatandaşların yaşam kalitesini yükseltmek ve sorunlarına farkındalık oluşturmak için çözümler bulunması gerektiğini vurguladı. Ayrıca, engelli vatandaşların eğitim, sağlık, istihdam gibi alanlarda daha rahat bir yaşam sürmeleri için çaba sarf edilmesi gerektiğini belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement