Erzurum Valisi Mustafa Çiftçi'den Engelliler Günü Mesajı
Erzurum Valisi Mustafa Çiftçi, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Vali Çiftçi, engelli vatandaşların yaşam kalitesini yükseltmek ve sorunlarına farkındalık oluşturmak için çözümler bulunması gerektiğini vurguladı. Ayrıca, engelli vatandaşların eğitim, sağlık, istihdam gibi alanlarda daha rahat bir yaşam sürmeleri için çaba sarf edilmesi gerektiğini belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?