Nevşehir Belediye Başkanı Mehmet Savran'dan çalışma açıklaması
Nevşehir Belediye Başkanı Mehmet Savran, halkın refah ve mutluluğu adına mesai mefhumu gözetmeden yoğun şekilde çalıştıklarını belirtti. Savran, 2023 yılında birçok önemli projeyi hayata geçirerek alt ve üstyapı problemlerini çözdüklerini ifade etti. Belediye ekipleri, hizmetlerin daha verimli olabilmesi için çalışma yürüttükleri alanları bizzat inceleyerek çaba harcadılar. Savran, vatandaşların taleplerini yerine getirebilmek için yıl boyunca büyük bir gayretle çalıştıklarını ve şehre güzel hizmetler sunduklarını belirtti. Belediyecilik faaliyetlerini aksatmadan sürdürmek ve kentimizi güzelleştirmek için halkla el ele gönül gönüle çalışmaya devam edeceklerini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?