Levent'te trafikte kadını darp eden magandaya ceza
Levent'te trafikte kendisini uyaran kadını darp eden kadına trafiğe çıkamama cezası verildi. Kadına ayrıca adli kontrol hükümleri uygulanarak, yurt dışına çıkış yasağı ve polis merkezine haftada bir imza verme zorunluluğu getirildi. Olayın ardından emniyete götürülen kadının ifadesi alındı ve adli işlem yapıldı. Kadının aldığı ceza, mağdur tarafından adaletin hızlı tecelli etmesi olarak değerlendirildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?