Bodrum'a sezonun son yolcu gemisi geldi
MUĞLA'nın dünyaca ünlü turistik ilçesi Bodrum'a sezonun son yolcu gemisi 'Seabourn Encore' 543 yolcu getirdi. Gemi içerisinde ağırlıklı olarak ABD'li ve İngiliz olmak üzere 543 yolcu ve 428 personel bulunuyor. Kente gelen turistler tarihi noktaları ziyaret ederken, güneşli havanın tadını çıkardı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?