Fatih'te Arkadaşını Silahla Öldüren Şüpheli Polis Merkezine Teslim Oldu
Fatih'te bir kişi, tartıştığı arkadaşına silahla 6 el ateş ederek öldürdü. Cinayet anı güvenlik kamerası tarafından kaydedildi. Şüpheli, olaydan sonra polis merkezine giderek teslim oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?