Muğla Valisi İdris Akbıyık'tan 3 Aralık Dünya Engelliler Günü Mesajı
Muğla Valisi İdris Akbıyık, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü dolayısıyla yayımladığı mesajında, engellilere yönelik toplumsal bilincin ve farkındalığın artırılmasının önemine değindi. Vali Akbıyık, engelli bireylerin toplumda var olabilecekleri imkan ve fırsatların sunulması gerektiğini vurgulayarak, devletin engelli bireylerin yaşam şartlarını iyileştirme ve destekleme konusunda önemli adımlar attığını belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?