Gazzeli doktorlar hastane önünde toplanıp "Burada Kalacağız" isimli ezgiyi haykırdı
İsrail ablukası altındaki Gazze'de görev yapan doktor ve sağlık personeli, hastane önünde toplanarak "Sevfe Nebka Huna" (Burada Kalacağız) isimli ezgiyi okudu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?