Bursa'nın İznik ilçesinde 15 Temmuz destanı için hazırlanan bayraklar göndere çekildi.
Milli İrade Meydanı ve yeni belediye binasına bayrak çekildi. İznik Belediye Başkanı Osman Sargın, "Yurdumuzun dört bir yanında 15 Temmuz destanının 1. yıldönümü anılıyor. İlçemizde de anmalar devam ediyor. ilçemizin dört bir yanı afişlerle donatıldı. 15 Temmuz bayrakları Milli İrade Meydanı ve yeni binamızda göndere çekildi" dedi. - BURSA
Son Dakika › Yerel › 15 Temmuz Bayrakları Göndere Çekildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.