Abana Belediye Başkanı Rıdvan Oyar, yerel seçimlerde yeniden aday olacağını bildirdi.
Oyar, çalışmalarına ilişkin halkı bilgilendirmek üzere düzenlediği açık hava toplantısında, hayata geçirdikleri projeleri ilçede yaşayan vatandaşların gördüğünü söyledi.
Eleştirilere yaptıkları işlerle cevap verdiklerini anlatan Oyar, şunları kaydetti:
"Yerel seçimlerde yeniden aday olacağım. AK Parti İlçe Başkanlığı ile uyum içindeyiz. Hiçbir sorunumuz yok. İşte teşkilatım ve yönetim kurulumuz ile belediye meclis üyelerimizle karşınızdayız. Önümüzdeki yerel seçimlerde teşkilatımla beraber en iyi neticeyi alacağımıza inancımız tamdır. Abana'nın her bölgesine yatırım yapıyoruz. İlçeyi geleceğe taşıyacak projelere imza attık. Bu doğrultuda da çalışmalarımızı sürdüreceğiz."
Muhabir: Semih Yüksel
Yayıncı: Erdinç Aksoy - KASTAMONU
Son Dakika › Yerel › Abana Belediye Başkanı Oyar Açıklaması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.