AK Parti Bilecik Merkez İlçe Teşkilatı mensupları, iftar programında buluştu.
Bilecik'te bir restoranda gerçekleştirilen iftara, AK Parti Bilecik Merkez İlçe Başkanı Serkan Yıldırım, Vezirhan Belediye Başkanı Mehmet Duymuş, Bayırköy Belediye Başkanı Mustafa Yaman ve yönetim kurulu üyeleri eşleriyle katıldı. İftar sonrası açıklamalarda bulunan AK Parti Bilecik Merkez İlçe Başkanı Serkan Yıldırım, bu beraberlikten duyduğu mutluluğu belirtti. Yıldırım, "Biz ilçe teşkilatımız olarak bir aileyiz. Kardeşliğin, birliğin, beraberliğin simgesi olan Ramazan Ayı'nda bizlerde kardeşlerimizle hep beraber iftar yaptık. Birliğimiz, beraberliğimiz hep devam edecek Allah bozmasın" dedi.
Öte yandan iftar sonrası Vezirhan Belediye Başkanı Mehmet Duymuş'un daveti üzerine teşkilat Vezirhan Kervansarayı'na gitti. - BİLECİK
Son Dakika › Yerel › AK Parti Bilecik Merkez İlçe Teşkilatı İftarda Buluştu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.