AK Parti Bilecik Merkez İlçe Teşkilatı İftarda Buluştu - Son Dakika
Son Dakika Logo

AK Parti Bilecik Merkez İlçe Teşkilatı İftarda Buluştu

AK Parti Bilecik Merkez İlçe Teşkilatı İftarda Buluştu
17.06.2016 11:57

AK Parti Bilecik Merkez İlçe Teşkilatı mensupları, iftar programında buluştu.

AK Parti Bilecik Merkez İlçe Teşkilatı mensupları, iftar programında buluştu.

Bilecik'te bir restoranda gerçekleştirilen iftara, AK Parti Bilecik Merkez İlçe Başkanı Serkan Yıldırım, Vezirhan Belediye Başkanı Mehmet Duymuş, Bayırköy Belediye Başkanı Mustafa Yaman ve yönetim kurulu üyeleri eşleriyle katıldı. İftar sonrası açıklamalarda bulunan AK Parti Bilecik Merkez İlçe Başkanı Serkan Yıldırım, bu beraberlikten duyduğu mutluluğu belirtti. Yıldırım, "Biz ilçe teşkilatımız olarak bir aileyiz. Kardeşliğin, birliğin, beraberliğin simgesi olan Ramazan Ayı'nda bizlerde kardeşlerimizle hep beraber iftar yaptık. Birliğimiz, beraberliğimiz hep devam edecek Allah bozmasın" dedi.

Öte yandan iftar sonrası Vezirhan Belediye Başkanı Mehmet Duymuş'un daveti üzerine teşkilat Vezirhan Kervansarayı'na gitti. - BİLECİK

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel AK Parti Bilecik Merkez İlçe Teşkilatı İftarda Buluştu - Son Dakika


Advertisement