Aksaray'da Sağlıklı Yaşam Yürüyüşü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Aksaray'da Sağlıklı Yaşam Yürüyüşü

Aksaray\'da Sağlıklı Yaşam Yürüyüşü
28.04.2014 17:04

Aksaray’da Halk Sağlığı Müdürlüğü "2014 yılı Sağlıklı Yaşam ve Hareket Yılı" etkinlikleri kapsamında yürüyüş düzenledi.

Aksaray'da Halk Sağlığı Müdürlüğü "2014 yılı Sağlıklı Yaşam ve Hareket Yılı" etkinlikleri kapsamında yürüyüş düzenledi.

Kılıçaslan Parkı'ndaki halk yürüyüşüne Halk Sağlığı Müdürü Dr. Oğuz Keleş, sağlıkçılar ve çok sayıda vatandaş katıldı. Sağlıklı yaşamın önemini anlatan pankartlar taşıyan sağlıkçılar, park içerisindeki yürüyüş parkurunda 1 saat süren yürüyüş yaptı.

Aksaray Halk Sağlığı Müdürü Dr. Oğuz Keleş, yürüyüşün sağlık açısından çok önemli olduğunu belirterek, sağlıklı yaşam için her gün en az bir saat yürünmesi gerektiğini kaydetti. - AKSARAY

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Aksaray'da Sağlıklı Yaşam Yürüyüşü - Son Dakika


Advertisement