Altınözü Belediyesinden Aşure İkramı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Altınözü Belediyesinden Aşure İkramı

14.11.2014 11:29  Güncelleme: 11:39

Altınözü Belediyesi, muharrem ayı dolasıyla vatandaşlara aşure dağıttı.

Altınözü Belediyesi, Muharrem ayı dolasıyla vatandaşlara aşure dağıttı.

Pazar Caddesi'nde düzenlenen etkinlikte, Belediye Başkanı Rıfat Sarı ve görevliler tarafından vatandaşlara aşure dağıtıldı.

Başkan Sarı, Muharrem ayının farklı bir yeri olduğunu belirterek, bereket dolu bir ay içerisinde olduklarını ifade etti.

Yapılan ikramı geleneksel hale getireceklerini ifade eden Sarı, "Bizim geleneklerimizdeki ve kültürümüzün önemli bir parçası olan aşureyi hemşehrilerimizle paylaştık. Bu mübarek ayın, ilçemize, ilimize ve tüm İslam alemine hayırlar getirmesi dileklerimle, tüm hemşehrilerimin Muharrem ayını tebrik ediyorum" dedi. - Hatay

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Altınözü Belediyesinden Aşure İkramı - Son Dakika


Advertisement