Antakya Belediyesi'nden Gençlik Merkezi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Antakya Belediyesi'nden Gençlik Merkezi

02.01.2014 13:20  Güncelleme: 17:00

Antakya Belediyesi tarafından yaptırılan Süleyman Şah Gençlik Merkezi'nin hizmete girmesinin planlandığı bildirildi.

Antakya Belediye Başkanı Lütfü Savaş, yaptığı yazılı açıklamada, gençlere sahip çıkmak adına güzel çalışmalara imza attıklarını belirtti.

Gençlerin faydalanabileceği güzel bir merkez oluşturduklarını ifade eden Savaş, açıklamasında şunları kaydetti:

"Bu gençlik merkezimizde, ders takviyeli eğitim, ebru sanatı, satranç, resim, bilgisayar ve saz kursaları, turnuvalar, il içi ve dışı kültür gezileri, masa tenisi gibi kurs ve etkinlikler olacak. Tüm faaliyetlerimiz belediyemizin katkıları ile yapılacak ve gençlerimiz bu kurs ve etkinliklerden ücretsiz olarak yararlanabilecekler. Pazar günü Havuzlar mahallesi Yusuf Binkaya Çok amaçlı Salonu yanında hizmete girecek olan Süleyman Şah Gençlik Merkezi'nin açılış törenine tüm hemşehrilerimi davet ediyorum." - Hatay

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Antakya Belediyesi'nden Gençlik Merkezi - Son Dakika


Advertisement