Artvin'de ramazanın başlamasıyla fırınlar denetlendi.
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamada, ramazanda tüketimi artan gıdalarla ilgili olumsuzluklarla karşılaşılmaması için Gıda ve Yem Şube Müdürlüğünce il merkezinde faaliyet gösteren fırınların denetlendiği belirtildi.
Halkın güvenilir gıdaya ulaşması için denetimlerde bulunulduğu ifade edilen açıklamada, şunlar kaydedildi:
"Gıda mevzuatı açısından iş yerinde uyulması gereken asgari teknik ve hijyenik şartlar ile tebliğe uygun ekmek üretimi, personel hijyeni ile hijyen eğitimi, ekmeğin dağıtımı ve satışı hakkında Gıda ve Yem Şube Müdürü Alaeddin Zeren ve kontrol görevlilerince fırıncılarımıza bilgilendirme yapıldı. Ramazan ayı boyunca halkımızın güvenli gıdaya çeşitlerine ulaşması için denetimlerimiz devam edecek." - Artvin
Son Dakika › Yerel › Artvin'de Fırınlar Denetlendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.