Çankırı Belediye Başkanı İrfan Dinç, demirci ve bakırcı esnafı ile bir araya geldi.
Tarihi Çamaşırhane'de esnafların sorunlarını dinleyen Dinç, gayelerinin Çankırı'yı geleceğe daha iyi taşımak olduğunu belirtti.
Dinç, demircilik ve bakırcılık mesleğinin yaşatılması ve yapılan ürünlerle pazardaki hak ettiği yeri alması gerektiğini dile getirerek, "Sanatınız bizim için çok kıymetli. Lakin, artık kalaycılık bitti. Sadece bakır kalaylayarak bu mesleği yaşatamazsınız" diye konuştu.
Muhabir: Özgür Alantor/Sinan Özmüş
Yayıncı: Neşat Ergül - ÇANKIRI
Son Dakika › Yerel › Başkan Dinç, Esnaflarla Bir Araya Geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.