Başkan Vekili Bakıcı'dan 14 Mart Tıp Bayramı Mesajı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkan Vekili Bakıcı'dan 14 Mart Tıp Bayramı Mesajı

Başkan Vekili Bakıcı\'dan 14 Mart Tıp Bayramı Mesajı
13.03.2014 15:36

Bozüyük Belediye Başkan Vekili Fatih Bakıcı, 14 Mart Tıp Bayramı nedeniyle bir kutlama mesajı yayınladı.

Bozüyük Belediye Başkan Vekili Fatih Bakıcı, 14 Mart Tıp Bayramı nedeniyle bir kutlama mesajı yayınladı.

Bakıcı, mesajında, "Gece gündüz her yerde ve her koşulda büyük özveriyle, heyecanla görev yapan, kendisini "insana hizmet" ilkesine adamış hekimlerimiz ve sağlık personelinin amacı hastalanan insanları sağlığına kavuşturmak, aynı zamanda sağlıklı olan insanların da sağlığını korumaktır. Nitelikli, iyi eğitimli, her türlü hizmet koşullarında en iyi hizmet üreten, üretilen hizmetten memnun olan ve yarınlarına umutla bakan sağlık çalışanlarımızı görmek, geleceğe umutla bakan sağlıklı toplumların oluşumuna da katkı sağlayacaktır. Bu duygu ve düşüncelerle vatandaşlarımızın daha sağlıklı ve daha mutlu hayat sürmesi için en güç koşullarda bile büyük bir fedakarlıkla çalışan başta hekimlerimiz olmak üzere tüm sağlık çalışanlarımızın 14 Mart Tıp Bayramı'nı kutlar, başarılı çalışmalarının devamını dilerim" dedi. - BİLECİK

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Başkan Vekili Bakıcı'dan 14 Mart Tıp Bayramı Mesajı - Son Dakika


Advertisement