Bisikletçiler Yeni Teleferikten Memnun - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bisikletçiler Yeni Teleferikten Memnun

Bisikletçiler Yeni Teleferikten Memnun
23.06.2014 13:21

Geçen hafta tekrar faaliyete geçen yeni teleferik, Uludağ’ı ziyaret etmek isteyenlerin yanı sıra bisikletseverlerin akınına uğruyor.

Geçen hafta tekrar faaliyete geçen yeni teleferik, Uludağ'ı ziyaret etmek isteyenlerin yanı sıra bisikletseverlerin akınına uğruyor.

Yeni teleferik, vatandaşların yanı sıra bisiklet gruplarının da tercihi oluyor. Hafta sonunu spor yaparak değerlendirmek isteyen gruplar soluğu Teferrüç'te alıyor. Teleferikle Uludağ'a çıkan bisikletçiler, artık eski sıkıntılarının kalmadığını belirterek belediyeye teşekkür etti. Bisiklet için 10 TL ilave ücret alınırkne, bisikletli gruplar, "Eski teleferik 40 kişi alıyordu, dolunca diğer teleferiği yarım saat beklemek zorunda kalıyorduk. Şimdi bir kabine bir kişi bisikletiyle binerek hiç beklemeden Sarıalan bölgesine kadar çıkabiliyoruz" diyerek, memnuniyetlerini dile getirdiler.

Teleferikle Çobankaya ve Bakacak'a çıkan bisikletçiler, yaklaşık 40 kilometre yol kat ederek Bursa'ya inmenin zevkini yaşıyor. - BURSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Bisikletçiler Yeni Teleferikten Memnun - Son Dakika


Advertisement