Bozüyük'te Mobese Artırım İhalesi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bozüyük'te Mobese Artırım İhalesi

06.09.2012 17:26

(MOBESE) artırım ihalesi yapıldı.

Bozüyük'te, Kent Güvenlik ve Yönetim Sistemi

(MOBESE) artırım ihalesi yapıldı.

Bozüyük Köylere Hizmet Götürme Birliği'nce Kaymakamlık Toplantı Salonu'nda gerçekleştirilen ve İlçe Emniyet Müdürü Ümit Okumuş, il genel meclisi üyeleri Nail Dağlı ve Zeki Uyanık ile birlik üyelerinin katıldığı ihale, 120 bin 6 liralık muhammen bedelle ihale edildi.

İlçe Emniyet Müdürü Okumuş, 1 hafta içinde çalışmaların başlanarak 75 gün içinde tamamlanacağını belirterek, 9 sabit 4 hareketli kamera ilavesiyle kentteki MOBESE sayısının 51'e çıkacağını söyledi.

Muhabir: Barış Eren/ Muhsin Arslan

Yayıncı: Mürsel Çetin - BİLECİK

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Bozüyük'te Mobese Artırım İhalesi - Son Dakika


Advertisement