Büyükşehir Gebelik Okulu Açtı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Büyükşehir Gebelik Okulu Açtı

Büyükşehir Gebelik Okulu Açtı
09.09.2015 15:44

Erzurum Büyükşehir Belediyesi, annelere eğitim vermek amacıyla Gebelik Okulu açtı.

Erzurum Büyükşehir Belediyesi, annelere eğitim vermek amacıyla Gebelik Okulu açtı.

Büyükşehir Belediye Meclisi'nde kabul edilen proje kapsamında Nenehatun Kadın Doğum Hastanesi içerisinde Gebelik Okulu kuruldu. Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği'nin de destek verdiği projede "Sağlıklı gebe, sağlıklı bebek" hedefleniyor. Annelerin katılımıyla gebelik, doğum ve bebek bakımlarının daha bilinçli ve daha sağlıklı şartlarda yapılmasını öngören proje kapsamında anne-bebek ölüm risklerinin azaltılması ile bebeklik çağında görülen engellenebilir hastalıkların en aza indirilmesi de amaçlanıyor. Bu arada Gebelik Okulu'nda eğitime katılan annelerin bütün ihtiyacı Erzurum Büyükşehir Belediyesi tarafından karşılanıyor.

Öte yandan 3 yıl sürecek olan proje kapsamında annelere sertifika ve bebek bakım ürünleri de hediye ediliyor. - ERZURUM

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Büyükşehir Gebelik Okulu Açtı - Son Dakika


Advertisement