Ereğli Belediye Başkan Vekili Reşat Latif, Ereğli Devlet Hastanesi'nin yol güzergahında incelemede bulundu.
Latif, AA muhabirine yaptığı açıklamada, hastanenin yeni hizmet binasına taşınmasının ardından yol güzergahında da iyileştirme çalışmaları yapmak için belediye ekiplerini seferber ettiklerini söyledi.
Yeni hastanenin yolunun asfaltlanması, hastane önünde kaldırım yapılması, yağmurlama hattının uzatılması ve çevre düzenlemesi yapılması için çalışma başlatıldığını belirten Latif, "Birlik ve beraberlik içerisinde yaşanabilecek sorunların önceden önüne geçmek istiyoruz. Ekiplerimiz kısa sürede bu çalışmaları tamamlaması bekleniyor" dedi. - Zonguldak
Son Dakika › Yerel › Ereğli Belediye Başkan Vekili Latif'den İnceleme - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.