Erzurum'da, Kent Trafik Güvenliği Platformu Oluşturuldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Erzurum'da, Kent Trafik Güvenliği Platformu Oluşturuldu

11.10.2013 16:43

Erzurum'da trafik güvenliğini arttırmak ve bu konuda yaşanan sıkıntıları asgariye indirmek amacıyla kent trafik güvenliği platformu oluşturuldu.

Erzurum'da trafik güvenliğini arttırmak ve bu konuda yaşanan sıkıntıları asgariye indirmek amacıyla kent trafik güvenliği platformu oluşturuldu.

Vali Ahmet Altıparmak başkanlığında düzenlenen toplantıya, Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Küçükler ve İl Emniyet Müdürü Halit Turgut Yıldız katıldı.

Trafik Tescil ve Denetleme Şube Müdürlüğü tarafından hazırlanan trafik kaza istatistikleri, alınan tedbirler ve bu konuda verilen eğitimlere ilişkin brifing sunulan programda, ışıklandırmalar, kavşak ve güzergah sorunları da tartışıldı.

Ayrıca kaza oranları ve kazaların en sık yaşandığı yerlere ilişkin çözüm önerileri üzerinde de öneriler sunuldu. - Erzurum

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Erzurum'da, Kent Trafik Güvenliği Platformu Oluşturuldu - Son Dakika


Advertisement