Pervari'de 5 yıldır kullanılmayan kaymakamlık lojmanı yapılan tadilatın ardından misafirhane olarak hizmete açıldı.
İlçe Kaymakamı Murat Kahraman, yaptığı açıklamada, ilçede hastane işleri için köylerden gelen vatandaşlar için kullanılacak bir misafirhane bulunmadığını belirterek, bu nedenle kullanılmayan bir lojmanı onararak misafirhane olarak hizmete açtıklarını söyledi.
Artık vatandaşların parklarda kalmak zorunda kalmayacağını ifade eden Kahraman, yeni misafirhanenin vatandaşlara hayırlı olmasını diledi. - Siirt
Son Dakika › Yerel › Eski Kaymakamlık Lojmanı Misafirhaneye Dönüştürüldü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.