Ferizli Belediyesi Personeli, Yemekte Buluştu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ferizli Belediyesi Personeli, Yemekte Buluştu

18.03.2014 18:18

Ferizli Belediye Başkanı Ahmet Soğuk, belediye personeliyle yemekte bir araya geldi.

Ferizli Belediye Başkanı Ahmet Soğuk, belediye personeliyle yemekte bir araya geldi.

Bir tesiste düzenlenen etkinlikte konuşan Soğuk, 5 yıl önce başkanlığa adaylığını koyduğunda ilk önce personel maaşının ödeneceğini söylediğini anımsattı.

Çalışanlar ve ailelerinin emeklerinin kendilerinden fazla olduğunu belirten Soğuk, "Belediyemizin imkanları dahilinde maaşlarınızı düzenli ödemeye çalıştık ve bunda da başarılı olduk" diye konuştu.

Soğuk, 5 yıl içinde kalıcı hizmetler yaptıklarını, yapmaya devam ettiklerini vurgulayarak, yeni projeleri hayata geçirmek için çalıştıklarını söyledi.

30 Mart'ta yapılacak seçimlerde yeniden aday olduğunu hatırlatan Soğuk, "Sizlerin ve ailelerinizin destekleri önemli. 5 yıldır belediye olarak yapılan hizmetlerde sizlerin de payı büyük. Bu birlik ve beraberliğin, bundan sonra da devam etmesini istiyorum" şeklinde konuştu. - Sakarya

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Ferizli Belediyesi Personeli, Yemekte Buluştu - Son Dakika


Advertisement