Gediz Belediyesinden Karne Şenliği - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gediz Belediyesinden Karne Şenliği

Gediz Belediyesinden Karne Şenliği
28.01.2015 09:00  Güncelleme: 09:11

Gediz Belediyesi, sömestr tatiline giren ilkokul öğrencileri için Karne Şenliği düzenledi.

Gediz Belediyesi, sömestr tatiline giren ilkokul öğrencileri için "Karne Şenliği" düzenledi.

Kültür Merkezi'nde belediyenin kültür etkinlikleri kapsamında gerçekleştirilen programda konuşan Belediye Başkanı Mehmed Ali Saraoğlu, her yıl birinci ve ikinci yarıyıl tatili başında geleneksel olarak karne şenliği düzenlediklerini söyledi.

Öğrencileri eğlendirip sevindirmekten mutlu olduklarını belirten Saraoğlu, "Her yıl sömestr ve yaz tatili başlarında ilköğretim öğrencileri için düzenlediğimiz karne şenliklerine olan ilgi giderek artıyor. Bizde oyun ve eğlence çeşidini artırıyoruz. Ülkemizin geleceği olan öğrencilerimiz için bu tür etkinlikler düzenlemeye devam edeceğiz. Çünkü onları çok seviyoruz" diye konuştu.

Çocuklar şenlik kapsamında, şişme alan oyunları, animasyon gösterileri, yüz boyama, kum boyama, balon oyunları gibi çeşitli etkinliklerle gönüllerince eğlendi. - Kütahya

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Gediz Belediyesinden Karne Şenliği - Son Dakika


Advertisement