Gelibolu Belediyesi Personeli İftarda Buluştu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gelibolu Belediyesi Personeli İftarda Buluştu

Gelibolu Belediyesi Personeli İftarda Buluştu
27.07.2012 12:51

Gelibolu Belediye Başkanı Mustafa Özacar, personeliyle iftar yemeğinde bir araya geldi.

Gelibolu Belediye Başkanı Mustafa Özacar, personeliyle iftar yemeğinde bir araya geldi.

Belediye başkanlığına seçildiğinden bu yana çalışanlarıyla her yıl Ramazan ayında verdiği iftar sofrasında birlikte olan Gelibolu Belediye Başkanı Mustafa Özacar, yemek öncesi yaptığı konuşmada, "Bu mübarek Ramazan ayında yine sizlerle birlikteyiz. Bu beraberlik için hepinize teşekkür ediyorum. Vatandaşlarımıza her alanda hizmet vermenin mutluluğunu da yaşıyoruz" dedi.

Başkan Özacar'ın iftar yemeğine meclis üyeleri, il genel meclis üyesi Bülent İşleyen, çalışanlar ve eşleri ile gazeteciler katıldı. - ÇANAKKALE

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Gelibolu Belediyesi Personeli İftarda Buluştu - Son Dakika


Advertisement