Gelibolu Belediye Başkanı Mustafa Özacar, personeliyle iftar yemeğinde bir araya geldi.
Belediye başkanlığına seçildiğinden bu yana çalışanlarıyla her yıl Ramazan ayında verdiği iftar sofrasında birlikte olan Gelibolu Belediye Başkanı Mustafa Özacar, yemek öncesi yaptığı konuşmada, "Bu mübarek Ramazan ayında yine sizlerle birlikteyiz. Bu beraberlik için hepinize teşekkür ediyorum. Vatandaşlarımıza her alanda hizmet vermenin mutluluğunu da yaşıyoruz" dedi.
Başkan Özacar'ın iftar yemeğine meclis üyeleri, il genel meclis üyesi Bülent İşleyen, çalışanlar ve eşleri ile gazeteciler katıldı. - ÇANAKKALE
Son Dakika › Yerel › Gelibolu Belediyesi Personeli İftarda Buluştu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.