Afyonkarahisar Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü Karahisar Gençlik Merkezi sahur programında gençlerle bir araya geldi.
Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Dr. Yunus Tortop, Otizm Federasyonu Başkan Yardımcısı Fatma Kilci Kavas, Gençlik Merkezi Müdürü Gökhan Gürbüz sahurda gençlere eşlik etti. Sahur öncesinde gençlik merkezinde sohbet edilip ve çeşitli oyunlarla başlayan programa 45 kişi katıldı. İmece usulüyle gerçekleştirilen programda gençler getirdikleri yiyecekleri el birliğiyle hazırlayarak güzel bir sahur gerçekleştirdi. Sahur programının ardından merkezi has odasında sabah namazının kılınmasıyla program sona erdi. - AFYONKARAHİSAR
Son Dakika › Yerel › Gençler Sahurda Bir Araya Geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.