Giresun'da Okul Öncesi Eğitim Şenliği Başladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Giresun'da Okul Öncesi Eğitim Şenliği Başladı

27.05.2014 16:23

Giresun'da Okul Öncesi Eğitim Şenliği Debboy mevkisi ile Atatürk Meydanı arasında şenlik yürüyüşü ile başladı.

Giresun'da Okul Öncesi Eğitim Şenliği Debboy mevkisi ile Atatürk Meydanı arasında şenlik yürüyüşü ile başladı.

Atatürk Meydanı'nda gerçekleştirilen şenliğin açılışında konuşan Giresun Milli Eğitim Müdürü Necati Akkurt, şenliğin geleneksel hale geldiğini söyledi.

Akkurt, Giresun'da okul öncesi eğitime büyük önem verdiklerini ifade ederek, "Çocuklarımızın zeka gelişiminin yüzde 70'i 0-6 yaş aralığında şekillenmekte. Bu nedenle okul öncesi eğitim çok önemli. Giresun'da okul öncesi eğitime büyük önem veriyoruz" dedi.

Giresun'da okul öncesi eğitim kapsamında 6 bin çocuğun eğitim gördüğünü belirten Akkurt, hedeflerinin tüm çocukların okul öncesi eğitim almasını sağlamak olduğunu söyledi.

Anaokulu ve ana sınıflarda eğitim gören çocukların eğitim yılı boyunca gerçekleştirdikleri çalışmalar şenlik kapsamında 2 gün boyunca sergilenecek. - Giresun

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Giresun'da Okul Öncesi Eğitim Şenliği Başladı - Son Dakika


Advertisement