Gökçebey Belediye Başkanı Mehmet Zeki Kılınçarslan, "Gökçebey'de adliye olmuş olmamış kimsenin umurunda değil" dedi.
Kılınçarslan, gazetecilere yaptığı açıklamada, bir ilçe kuruluyorsa orada adliye olması gerektiğini öne sürerek, "Gökçebey'de bir takım kamu kurum ve kuruluşları kapatılmaktadır. Daha neyi kaybedeceğiz, kaybedecek neyimiz kaldı- Gökçebey olarak acaba sıra nerede ve kimde- İlçemizdeki kurumları değişik yerlere taşıdılar. Gökçebey'de yaşayan herkes adliyenin kaldırılmasını tepkili. Gökçebey'de adliye olmuş olmamış kimsenin umurunda değil" şeklinde duygularını dile getirdi.
Muhabir: İbrahim Tığ/Ferdi Akıllı
Yayıncı: Neşat Ergül - ZONGULDAK
Son Dakika › Yerel › Gökçebey Adliyesi'nin Kapatılması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.