Gökçebey Belediyesi, Atatürk Caddesi'nde istinat duvarı çalışması başlattı.
Belediye Başkanı Vedat Öztürk, yaptığı açıklamada, eski duvarların tehlike oluşturduğunu belirtti.
TCDD alt geçidine ait istinat duvarlarının uzun yıllardır bakımsız kaldığını anlatan Öztürk, "Bir çok vatandaşımız bu alt geçidi kullanıyor. Eski duvarlar için yıkım kararı aldık. Yüksekliği 6 metreyi bulan toplam 60 metre küplük, yeni istinat duvarları çalışmalarımız devam ediyor, Çalışmaların 10 gün içinde bitirilmesi planlanıyor" dedi. - Zonguldak
Son Dakika › Yerel › Gökçebey'de İstinat Duvarı Çalışması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.