Hemşirelere Teşekkür Belgesi Verildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Hemşirelere Teşekkür Belgesi Verildi

02.07.2015 13:46

Yenikent Devlet Hastanesi'nde görev yapan üç hemşireye, azimli çalışmalarından dolayı teşekkür belgesi verildi.

Yenikent Devlet Hastanesi'nde görev yapan üç hemşireye, azimli çalışmalarından dolayı teşekkür belgesi verildi.

Hastane Yöneticisi Op. Dr. Murat Akgül, yaptığı konuşmada, sağlık personelinin gösterdikleri fedakar ve azimli çalışmaları hastane yönetimi olarak yakından takip ettiklerini, bu ay 3 hemşireye teşekkür belgesi verdiklerini söyledi.

Akgül, sağlık çalışanlarının önemli bir hizmet gördüğünü ifade ederek, "Tüm çalışanlarımız gayreti, güler yüzüyle diğer çalışanlarla ve vatandaşlarımıza yönelik hizmet üretiyor. Hepsini kutluyorum" diye konuştu.

Daha sonra hemşire Mine Altınay, Mine Dönmez ve Süleybe Erol'a teşekkür belgeleri takdim edildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Hemşirelere Teşekkür Belgesi Verildi - Son Dakika


Advertisement