İdil Ziraat Odası 4. Genel Kongresinde yapılan seçimde Ahmet Yağan başkanlığa seçildi.
İdil Ziraat Odası Konferans Salonunda yapılan seçimde, 68 delegenin 40'ının oyunu alan Yağan, 4'üncü kez İdil Ziraat Odası başkanı oldu.
Seçimin ardından teşekkür konuşması yapan Yağan, hizmetlerine devam edeceğini ve bölgenin tarım alanında gelişmesi için yeni projeleri hayata geçireceğini söyledi.
Çiftçilere layık olmaya söz verdiğini ifade eden Yağan, "Bütün çiftçi meslektaşlarıma teşekkür ederim" dedi. - Şırnak
Son Dakika › Yerel › İdil Ziraat Odası Başkanı Yağan Oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.