İntörn Doktorlar ve Tıp Öğrencileri Piknikte - Son Dakika
Son Dakika Logo

İntörn Doktorlar ve Tıp Öğrencileri Piknikte

İntörn Doktorlar ve Tıp Öğrencileri Piknikte
19.05.2015 11:14

Dicle üniversitesi Hastanelerinde stajyer olarak görev yapan intörn doktorlar ve Tıp Fakültesi birinci sınıf öğrencileri piknikte bir araya geldi.

Dicle üniversitesi Hastanelerinde stajyer olarak görev yapan intörn doktorlar ve Tıp Fakültesi birinci sınıf öğrencileri arasındaki diyaloğu geliştirmek amacıyla piknik düzenlendi.

Tıp Fakültesi dekanlığının koordinatörlüğünde Başhekim Yardımcısı Doç. Dr. Meki Bilici 'nin organize ettiği piknik, Dicle Üniversitesi piknik alanında yapıldı.

Tıp Fakültesi Dekan Yardımcısı M. Serdar Kemaloğlu, Dekan Yardımcısı Prof. Dr. A. Rahman Şenyiğit ve Başhekim Yardımcısı Doç. Dr. Meki Bilici'nin de katıldığı piknikte, intörn doktorlar yapılan çeşitli etkinliklerle eğlenip stres attı. Samimi bir havada geçen piknikte, intörn doktorlar türküler eşliğinde halay çekip gönüllerince eğlendiler.

Dekan Yardımcısı M. Serdar Kemaloğlu, İntör doktorların yoğun çalışma temposundan uzaklaşıp dinlenmek, morallerini yükseltmek ve diyaloglarını geliştirmek amacıyla piknik düzenlediklerini belirterek; "Düzenlediğimiz pikniği, gelenek haline getirmeyi planlıyoruz. Hastanelerimizde stajyer olarak görev yapan intörn doktorlarımız ve öğrencilerimize moral olması için bu tür etkinliklerin son derece faydalı olacağını düşünüyoruz" dedi.

Kaynak: Temsilci

Son Dakika Yerel İntörn Doktorlar ve Tıp Öğrencileri Piknikte - Son Dakika


Advertisement