Ordu'nun Fatsa ilçesindeki vatandaşlar, uzun kışın ardından gelen yazın keyfini çıkarmak için denize girmeye başladılar.
Geçen yıl Haziran aylarının ortalarında denize girmeye başlayan vatandaşlar, bu yıl ise sezonu Mayıs ayında açtılar. Hava sıcaklığının 23 dereceyi gösterdiği bölgede serinlemek için Dolunay Mahallesi'ndeki halk plajına giden çocuklar ve gençler bu sezon ilk kez denize girdiler.
Vatandaşlar, "Havaların ısınmasıyla birlikte bizler de kendimizi denize attık. Gerçekten yaz ayını ve denizi çok özlemişiz. Şimdi denizin tadını çıkarıyoruz" dediler. - ORDU
Son Dakika › Yerel › Karadeniz'de Deniz Sezonunu Erken Açtılar - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.