Kaymakam Şekerci, Köylere Hizmet Götürme Birliği Müdürü Ahmet Ayna ile ziyaret ettiği bakımevinden ayrılan personele hizmetleri için teşekkür etti.
Şekerci, "Köylü vatandaşın ulaşımının aksamaması için geceli gündüzlü çalıştınız. Tehlikeli anlar geçirdiniz. Hizmetten yılmadınız, usanmadınız. Şimdi şükürler olsun ki, yara almadan, alnınızın akı ile huzur içinde emekli oluyorsunuz. Bundan sonraki yaşamınızı sağlık, huzur ve mutluluk içinde geçirmenizi diliyorum." dedi.
Kaymakam şekerci emekli olan 13 iş makinesi operatörü, şoför, yağcı ve bekçiye plaket takdim etti. - Samsun
Son Dakika › Yerel › Kaymakam Şekerci'den Emekli Olan Personele Plaket - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.