Ereğli Eğitim Yöneticileri Derneği (KEYDER) üyeleri, Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık'ı ziyaret etti.
Posbıyık, yaptığı konuşmada, eğitim alanında yöneticilerin bir araya gelmesinden mutluluk duyduğunu söyledi.
Öğretmenlerin sözcülüğünü yapacak güçlü bir örgüte ihtiyaç olduğunu belirten Posbıyık, her zaman gerekli desteği vereceğini kaydetti.
Dernek yönetimi adına konuşan Gazi İlkokulu Müdürü Abdurrahman Tüllüce de eğitim çalışanlarının sorunlarını çözümü için çabaladıklarını, yerel yöneticilerin de desteğine ihtiyaç duyduklarını kaydetti.
Muhabir: Mustafa Kemal Bektaş/ Erdinç Aksoy
Yayıncı: Neşat Ergül - ZONGULDAK
Son Dakika › Yerel › Keyder'den Belediye Başkanı Posbıyık'a Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.