Kilis Belediyesi Ağaçları Budamaya Başladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kilis Belediyesi Ağaçları Budamaya Başladı

Kilis Belediyesi Ağaçları Budamaya Başladı
03.03.2017 11:20

Kilis Belediyesi tarafından kent merkezindeki refüj ve yollardaki ağaçları budanmaya başlandı.

Kilis Belediyesi tarafından kent merkezindeki refüj ve yollardaki ağaçları budanmaya başlandı.

Park Bahçe İşleri Müdürlüğü'ne bağlı ekipler tarafından, kent merkezinde bulunan ağaçların budama çalışmasına hız verildi. Kentte bulunan ağaçların daha sağlıklı büyüyüp yeşermesi ve gelişimini kuvvetlendirmek için yılın belli zamanlarında yürütülen budama çalışmasına başlanıldı. Budama çalışmaları, Kilis Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerince yürütülüyor.

Ağaçların vatandaşlar tarafından bilinçsiz bir şekilde budanmamasını isteyen belediye yetkilileri, budanması gereken ağaçlarla ilgili belediyeye bilgi verilmesinin yeterli olacağını ifade etti. - KİLİS

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Kilis Belediyesi Ağaçları Budamaya Başladı - Son Dakika


Advertisement