Kınalı Keklikler Doğaya Bırakıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kınalı Keklikler Doğaya Bırakıldı

Kınalı Keklikler Doğaya Bırakıldı
20.06.2013 11:01

Bursa Orman Su İşleri 2.Bölge Müdürlüğü ekipleri, zararlı böceklere karşı keklik popülasyonunu artırmak için bin adet kınalı kekliği doğaya saldı.

Bursa Orman Su İşleri 2. Bölge Müdürlüğü ekipleri, zararlı böceklere karşı keklik popülasyonunu artırmak için bin adet kınalı kekliği doğaya saldı.

Bursa'da ormanlardaki zararlı haşerelere karşı mücadeleye hız verildi. Gaziantep Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü'nün üretim istasyonlarında yetiştirilen kınalı keklikler, Bursa'da doğaya bırakıldı. Orhaneli'nin Argın köyü ormanlık alanlarında gökyüzüne bırakılan keklikler, zararlı böceklere karşı mücadele edecek. Yetkililer, son 3 yılda bölgeye 2 bin 750 kınalı kekliğin salındığını açıkladı. Yetkililer, keklik popülasyonununun azalması nedeniyle doğadaki zararlı böceklerin sayısında artış yaşandığını belirterek, kınalı kekliklerin bu soruna çözüm olacağını ifade etti. - BURSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Kınalı Keklikler Doğaya Bırakıldı - Son Dakika


Advertisement