Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar, Kurban Bayramı mesajında, "Bu bayramın birliğe, beraberliğe, kardeşliğe vesile olmasını diliyorum" dedi.
Bayramların önemine değinen Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar, "Ben tüm vatandaşlarımızın bayramı mübarek olsun demek istiyorum. Bu topraklar için canını feda eden şehitlerimizi rahmet ve minnetle anıyorum. Şehit ailelerinin de bayramları mübarek olsun. Bu bayramın birliğe, beraberliğe, kardeşliğe vesile olmasını diliyorum. Bütün dünyada birliğin, kardeşliğin, dostluğun, huzurun bu bayram vesilesi ile olmasını yüce mevlamdan niyaz ediyorum. Hayırlı bayramlar diliyorum" diye konuştu. - KAYSERİ
Son Dakika › Yerel › Kocasinan Belediye Başkanı Çolakbayrakdar'dan Bayram Mesajı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.