Konyaaltı Kent Konseyi 1. Olağan Genel Kurul Toplantısı Yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Konyaaltı Kent Konseyi 1. Olağan Genel Kurul Toplantısı Yapıldı

Konyaaltı Kent Konseyi 1. Olağan Genel Kurul Toplantısı Yapıldı
18.06.2013 14:12

Konyaaltı Belediye Başkanı ve Kent Konseyi Başkanı Muhittin Böcek, başkanlığında yapılan genel kurul toplantısında 12 gündem maddesi görüşüldü.

Konyaaltı Belediye Başkanı ve Kent Konseyi Başkanı Muhittin Böcek, başkanlığında yapılan genel kurul toplantısında 12 gündem maddesi görüşüldü.

Divan katipliğine Edip Kemal Bahadır, Sibel Dolu'nun seçildiği toplantıda yabancılar meclisi kuruldu. Meclis üyeliğine ise Mustafa Gürbüz, İsmail Duygulu, Metin Ölçer, Mahir Bölük ve İrina Balcı seçildi.

Çalışma gruplarının revize edilerek, Tarım, Çevre ve Şehircilik Grubu, Aile ve Sosyal Hizmetler Grubu ile Kültür veTurizm Çalışma Grubunun oluşturulduğu genel kurulda, Konyaaltı Turizm Koruma ve Gelişim Bölgesi Altyapı Hizmet Birliği (KONTAB) tarafından yürütülen Konyaaltı Bölgesi Sürdürülebilir Eko Turizm Projesi kapsamında yapılacak olan Kültür Müzesi ile ilgili bilgiler verilip, sergilenecek ürünlerin teminine yönelik destek istendi. - ANTALYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Konyaaltı Kent Konseyi 1. Olağan Genel Kurul Toplantısı Yapıldı - Son Dakika


Advertisement