Kastamonu'nun Küre ilçesinde görev yapan resmi kurum amirlerinden oluşan İlçe İdare Şube Başkanları toplantısı yapıldı.
Küre Kaymakamlığı idari binasında gerçekleştirilen toplantıya Kaymakam Şahin Kazancı başkanlık etti. Daire amirlerinin katılımıyla başlayan toplantıda Kaymakam Kazancı, daire amirlerinden kurumların genel işleyişi, ihtiyaç ve sorunları hakkında bilgi aldı. Ardından Kazancı, kurumların koordinasyon içerisinde çalışmalarını, gerek özelde kurumlar için genelde ise ilçe için yeni projeler üretilmesini istedi. Genel kuralları ve mevzuata uyulması gerektiğini hatırlatan Kaymakam Kazancı, personelin moral ve motivasyon açısından iyi durumda olmasının işlerdeki ve kurumlardaki verimliliği arttıracağını söyledi.
(Vİ-
10.10.2012 13: 43: 57
TSI
NNNN - KASTAMONU
Son Dakika › Yerel › Küre'de İdari Şube Başkanlığı Toplantısı Yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.