Küre Kaymakamlığı Ar-Ge birimi ve Kastamonu Üniversitesi Küre MYO öğrencilerinin oluşturduğu Küreversiteli öğrenciler, Genç Gönül Elçileri projesi kapsamında bir araya geldi.
Küreversiteli öğrencilerin, Genç Gönül Elçileri projesi kapsamında ilk grup toplantısı Küre Kaymakamlığı toplantı salonunda gerçekleştirildi. Toplantı'da geleceğe yönelik planlar ve programlar hakkında görüşüldü. Küre'nin Kültürel ve sosyal kalkınmasında etkili olacak projeler belirlendi. - KASTAMONU
Son Dakika › Yerel › Küreversiteli Genç Gönül Elçileri Bir Araya Geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.