Lapseki Belediyesinin Satın Aldığı Araçlar Tanıtıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Lapseki Belediyesinin Satın Aldığı Araçlar Tanıtıldı

26.09.2013 11:07  Güncelleme: 11:08

Lapseki Belediyesi, yeni aldığı araçların tanıtımını, Çarşı Meydanı'nda gerçekleştirdi.

Lapseki Belediyesi, yeni aldığı araçların tanıtımını, Çarşı Meydanı'nda gerçekleştirdi.

Belediye Başkanı Gani Mehmet Ekim, burada yaptığı konuşmada, göreve gelmelerinden bu yana belediyeye 18 araç kazandırdıklarını söyledi.

"Bugün bir traktör ve soğutmalı et taşıma aracını da belediyemize kazandırdık. Onarımını yaparak hizmete sunduğumuz itfaiye aracıyla 3 aracı hizmete almış olduk" diyen Ekim, araçların maliyetitinin 306 bin 497 lira olduğunu bildirdi.

Yıl sonuna kadar damperli bir kamyon da almayı planladıklarını dile getiren Ekim, yeni araçların hayırlı olması dileğinde bulundu.

Törende, Lapseki Kaymakamı İsmail Ayhan Tavlı hazır bulundu. - Çanakkale

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Lapseki Belediyesinin Satın Aldığı Araçlar Tanıtıldı - Son Dakika


Advertisement