Lapseki'de 17. Plaj Voleybolu Turnuvası - Son Dakika
Son Dakika Logo

Lapseki'de 17. Plaj Voleybolu Turnuvası

15.07.2012 12:20

Lapseki Gençlik Hizmetleri ve Spor Müdürü Cihat Gündüz, 17.Plaj Voleybolu Turnuvası'na katılan sporculara yemek verdi.

Lapseki Gençlik Hizmetleri ve Spor Müdürü Cihat Gündüz, 17. Plaj Voleybolu Turnuvası'na katılan sporculara yemek verdi.

Yemeğe, sporcuların yanı sıra, hakem heyeti, Kaymakamı İsmail Ayhan Tavlı, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ali Kocabaş da katıldı.

Gündüz, 17 yıldır düzenlenen turnuvaya katılımın her yıl artığını belirterek, "Turnuvanın son gününde sporcu kardeşlerimizle bir araya gelmek istedik. Çünkü onlar gittikleri yerlerde ilçemizi anlatacak" dedi.

Muhabir: Ercan Özçetin/ Mehmet Bayer

Yayıncı: Haluk Yüksel - ÇANAKKALE

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Lapseki'de 17. Plaj Voleybolu Turnuvası - Son Dakika


Advertisement