Lapseki Gençlik Hizmetleri ve Spor Müdürü Cihat Gündüz, 17. Plaj Voleybolu Turnuvası'na katılan sporculara yemek verdi.
Yemeğe, sporcuların yanı sıra, hakem heyeti, Kaymakamı İsmail Ayhan Tavlı, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ali Kocabaş da katıldı.
Gündüz, 17 yıldır düzenlenen turnuvaya katılımın her yıl artığını belirterek, "Turnuvanın son gününde sporcu kardeşlerimizle bir araya gelmek istedik. Çünkü onlar gittikleri yerlerde ilçemizi anlatacak" dedi.
Muhabir: Ercan Özçetin/ Mehmet Bayer
Yayıncı: Haluk Yüksel - ÇANAKKALE
Son Dakika › Yerel › Lapseki'de 17. Plaj Voleybolu Turnuvası - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.