Lapseki'de Bir Evden 15 Bin Liralık Altın Çalındı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Lapseki'de Bir Evden 15 Bin Liralık Altın Çalındı

Lapseki\'de Bir Evden 15 Bin Liralık Altın Çalındı
14.12.2013 12:24

Lapseki'de, bir evden 15 bin lira değerinde altın çalındı.

Lapseki'de, bir evden 15 bin lira değerinde altın çalındı.

Gazi Süleyman Paşa Mahallesi Lale Sokak'ta oturan Ayhan Zeybek, akşam saatlerinde evine geldiğinde balkon camının açık olduğunu fark etti. Zeybek, evde hırsızlık olayının meydana geldiğini fark etmesi üzerine polis ekiplerine haber verdi.

Ekiplerin evde yaptığı incelemede, piyasa değeri 15 bin lira olan altının eve giren kişi ya da kişilerce çalındığı belirlendi.

Ev sahibi Ayhan Zeybek, evinin bulunduğu sokağın yeteri kadar aydınlatılmadığını belirterek, yetkililerin aydınlatma konusuna bir an önce çare bulmalarını istedi. - Çanakkale

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Lapseki'de Bir Evden 15 Bin Liralık Altın Çalındı - Son Dakika


Advertisement