Menteşe'de Kursiyerler Sertifikalarını Aldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Menteşe'de Kursiyerler Sertifikalarını Aldı

01.09.2015 15:51

Menteşe Belediyesi tarafından açılan yaz dönemi kurslarını başarıyla bitiren kursiyerler sertifikalarını aldı.

Menteşe Belediyesi tarafından açılan yaz dönemi kurslarını başarıyla bitiren kursiyerler sertifikalarını aldı.

İskender Alper Konakaltı Kültür Merkezi'nde düzenlenen törene Menteşe Belediye Başkanı Bahattin Gümüş, Başkan Yardımcısı Mehmet Güven, Menteşe Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürü Hülya Ereşter, kursiyerler ve veliler katıldı.

Sertifika töreninde kursiyerleri kutlayan Gümüş, Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğünce yaz sezonunda 11 branşta kurs verildiğini söyledi. Gümüş, yaz dönemi kurslarının büyük ilgi gördüğünü ifade etti.

437 kursiyerin belge almaya hak kazandığını belirten Gümüş, "Belediyemizin vermiş olduğu ücretsiz kurslar sayesinde, kursiyerler sosyalleşip yeni dostluklar kuruyorlar, yeteneklerini keşfediyorlar. Geleneksel hale gelen kurslarımızda emeği geçen hocalarımızı ve belge almaya hak kazanan kursiyerlerimizi tebrik ediyor, bundan sonraki hayatlarında başarılar diliyorum" dedi.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Menteşe'de Kursiyerler Sertifikalarını Aldı - Son Dakika


Advertisement