Ofspor, Beraberlikle Yetindi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ofspor, Beraberlikle Yetindi

16.02.2015 11:53  Güncelleme: 12:47

Ofspor'un Teknik Direktörü Tolgay Kerimoğlu, kendi kalelerine attıkları gol nedeniyle karşılaşmadan 1 puanla ayrılmak zorunda kaldıklarını söyledi.

Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup'ta, deplasmanda Pendikspor ile 2-2 berabere kalan Ofspor'un Teknik Direktörü Tolgay Kerimoğlu, kendi kalelerine attıkları gol nedeniyle karşılaşmadan 1 puanla ayrılmak zorunda kaldıklarını söyledi.

Kerimoğlu, iki haftadır kazanmaları gereken maçları kaybettiklerini belirterek, çok iyi oynamalarına rağmen bunu sonuca yansıtamadıklarını ifade etti.

Pendikspor karşısında da iyi oynadıklarını anlatan Kerimoğlu, "Pendikspor maçında üstün oynayan, pozisyon vermeyen taraftık. Rakibimiz sadece son 10 dakika üzerimize geldi. Kendi kalemize attığımız talihsiz gol nedeniyle karşılaşma berabere sonuçlandı" diye konuştu.

Kerimoğlu, Pendikspor karşılaşmasının artık geride kaydığını kaydederek, "Çıkışa geçmemiz lazım. İhtiyacımız olan galibiyet serisine bu hafta başlatacağız" dedi.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Ofspor, Beraberlikle Yetindi - Son Dakika


Advertisement