Orman Bölge Müdürü Mehmet Sabuncu, basın mensuplarını ağırlayarak, orman yangınlarının önlenmesi konusunda vatandaşlardan yardım beklediklerini belirtti.
Serinyol bölgesinde bulunan Tahtaköprü Orman Yangın Söndürme Merkezin'de basın mensuplarıyla kahvaltıda bir araya gelen Mehmet Sabuncu, orman yangınları konusunda tüm tedbirleri aldıklarını uygulamalı olarak anlattı. Haziran ayından Ekim ayıı ortalarına kadar devam edecek olan orman yangınlarının, 21.7 milyon hektarlık orman varlığına sahip ülkemizi tehdit ettiğini söyledi. Sabuncu, 1. derece risk taşıyan orman bölgelerinin, yangınlara karşı korunması ve önlem alınması gerektiğine dikkat çekti. Sabuncu, olası yangınlara karşı hazırlıklı olarak görev yaptıklarını belirtirken, halkı da dikkatli davranmaları konusunda uyardı. - HATAY
Son Dakika › Yerel › Orman Bölge Müdürü Sabuncu, Basın Mensuplarını Ağırladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.