Parklarda Güz Dönemi Çalışmaları Başladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Parklarda Güz Dönemi Çalışmaları Başladı

Parklarda Güz Dönemi Çalışmaları Başladı
24.10.2013 14:39

Siirt Belediyesi tarafından kent merkezinde bulunan parklarda güz dönemi çalışmaları kapsamında, budama, çiçek ekme ve düzenleme çalışmaları başladı.

Siirt Belediyesi tarafından kent merkezinde bulunan parklarda güz dönemi çalışmaları kapsamında, budama, çiçek ekme ve düzenleme çalışmaları başladı.

Siirt Belediye Park ve Bahçeler Müdürlüğü'ne bağlı çevre düzenleme ekipleri, kentte bulunan park, bahçe ve orta refüjlerde bulunan süs ağaçları ve bitkilerde budama çalışmalarına başlarken, parklar ve orta refüjlerde yaz döneminde yaşanan tahribatları onarma çalışması yapılıyor. Çalışmaların bir hafta boyunca devam edeceğini belirten Siirt Belediye Başkanı Selim Sadak, "Aynı zamanda çevre düzenleme ekipleri tarafından kente buluna park ve orta refüjlere yeni süs bitkileri dikimini gerçekleştiriyor. Bu kapsamda Barış Mahallesi Haşim Öztanık Caddesi'ndeki orta refüje 2 bin adet zakkum çiçeği de dikildi" dedi. - SİİRT

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Parklarda Güz Dönemi Çalışmaları Başladı - Son Dakika


Advertisement