KASTAMONU ( AA ) - Pınarbaşı Sanayi Sitesi'nde bulunan belediyeye ait 8 dükkan açık arttırma usulü ile satıldı
Belediye meclis salonunda gerçekleştirilen ihaleye Belediye Başkanı Mehmet Yılmaz, komisyon üyeleri, belediye encümeni ve iştirakçiler katıldı.
Yılmaz satışların gerçekleşmesinin ardından yaptığı konuşmada, sanayi sitesinin ilçe için öneminin büyük olduğunu, dükkan satın alanların işlerinin hayırlı olmasını dilediğini kaydetti.
Yılmaz, dükkan satışından 520 bin 300 lira kazanç elde ettiklerini söyledi. - Kastamonu
Son Dakika › Yerel › Pınarbaşı Sanayi Sitesi Dükkanları Satıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.